Masuramsatisfactia clientilor.

Puteti valorifica expertiza noastra in marketing si cunostintele noastre digitale pentru a evalua experienta clientilor si pentru a realiza sondaje de satisfactie personalizate. Noi ne ocupam de intreg procesul, de la crearea chestionarului pana la analiza si prezentarea raportului.

Sondaje CSAT (B2B & B2C)

Sondajele noastre de satisfactie masoara discrepanta dintre asteptarile clientilor si serviciul concret prestat.


Sondaje NPS

Net Promoter Score va ajuta sa evaluati probabilitatea clientilor dumneavoastra de a recomanda brandul, produsele sau serviciile catre alte persoane.


Sondaje VoC

Analiza Vocii Consumatorului (VoC) va ofera posibilitatea de a identifica si prioritiza in timp real asteptarile clientilor.


Sondaje CES

Customer Effort Score (CES) este un indicator al experientei clientilor care masoara nivelul de efort depus de clientul dumneavoastra pe parcursul traseului acestuia.

Studii de satisfactie C-SAT

Ti-ai indeplinit promisiunea fata de clienti?

Contact

Customer eXperience .

Masuram experientele clientilor, perceptia asupra marcii, companiei si asupra serviciilor.

Customer eXperience .

Masuram experientele clientilor, perceptia asupra marcii, companiei si asupra serviciilor.

Marketing services

Descopera expertiza noastra in Marketing