Studiu Employer Branding

MARKETING SERVICES

Employer Branding

Capitalul uman aduce valoare companiei: va ajutam sa cultivati o imagine buna de angajator (employer branding), identificand cine sunteti ca si angajator, in ce directie va indreptati si de ce ar trebui oamenii sa va urmeze si ce va doriti sa realizati.

EMPLOYER AWARENESS

Masuram gradul de cunoastere si apreciere al companiei ca si angajator si imaginea perceputa de diferite profiluri de angajati (fosti, actuali, viitori).

ATRACTIVITATE ANGAJATOR

Pentru a deveni un angajator "first-choice" dar si pentru a imbunatatii procesul de recrutare, identificam ce ii atrage pe viitoarii angajati in piata muncii cat si ce ii atrage la competitie dar si la tine ca angajator.

EMPLOYER VALUE PROPOSITION (EVP)

Va ajutam sa comunicati in esenta care este valoarea totala pe care potentialii angajati o vor primi pentru munca prestata.


Studiu Pozitionare Brand

MARKETING SERVICES

Studiu Pozitionare Brand

Studiile de brand Ellipse Marketing ajuta la realizarea unei strategii puternice de brand intr-o piata competitiva.

BRAND IMAGE

Studiile noastre de brand image vor creiona imaginea brandului in mintea clientului, asa cum rezulta din perceptiilor lor in urma interactiunii si a experientei cu brandul cat si asteptarile pe care le au acestia de la brand astfel incat sa fie mai atractiv.

BRAND AWARENESS

Masuram notorietatea si impactul pozitiv al brandului pentru a crea conexiuni puternice cu clientii.

BRAND LOYALTY

Masuram loialitatea clientilor fata de brand si cum poate fi atinsa in realatia cu toti clientii. Clientii loiali convertesc familia si prietenii si aduc venituri importante brandului.


Mystery Shopping Romania

MARKETING SERVICES

Mystery shopping in Romania si Audit POS / puncte de vanzare.

Studiile noastre de mystery shopping va permit evaluarea obiectiva a serviciilor in raport cu obiectivele de marketing si cu promisiunea facuta clientilor. Dezvoltam proiecte B2C de client misterios in Romania si proiecte B2B in Romania si in zona EMEA.

AUDIT PUNCTE DE VANZARE (POS)

Clienti misteriosi cu experienta si formare, cu un profil asemanator clientilor adevarati, evalueaza obiectiv puncte de vanzare si echipa de vanzare.

MYSTERY SHOPPING B2B

Evaluam ofertele si propunerile comerciale ale companiei si pe cele ale concurentilor.

PLATFORMA EVALMETRIX©

Platforma noastra EVALMETRIX© va permite verificarea si validarea informatiilor in timp real, aplicarea de studii comparative si generarea de rapoarte personalizate.


HR eXperience

MARKETING SERVICES

Experienta angajatului si studiu de satisfactie a angajatilor (HR SAT - HRX)

Studiile noastre privind experienta angajatilor vizeaza perceptiile, asteptarile si nivelul lor de angajament: Sunt  multumiti? Cum percep comunicarea din partea companiei? Adera la obiectivele companiei? Se regasesc in valorile companiei?

BAROMETRU HR

Chestionarele si studiile noastre de satisfactie a angajatilor aplica indicatori/KPI specifici contextului companiei si va permit sa implementati actiuni in timp real.

CULTURA SI VALORI (EVP)

Analizam nivelul de angajament al angajatilor si perceptia acestora asupra culturii si valorilor companiei.

SOLUTII DIGITALE HR

Prin expertiza noastra HR si cu ajutorul competentelor noastre digitale, construim platforme HR si elaboram chestionare de evaluare a experientei angajatilor.


Studiu Satisfactie & Customer eXperience

MARKETING SERVICES

Experienta de client (CX) si studiu de satisfactie (CSAT)

Cu ajutorul expertizei noastre de marketing si a competentelor noastre digitale, evaluati experienta de client si realizati studii conform tuturor cerintelor.

STUDIU CSAT (B2B - B2C)

Prin studiile noastre privind satisfactia clientilor, evaluati diferenta dintre serviciile asteptate si cele prestate.

STUDIU NPS

Net Promoter Score va permite sa evaluati masura in care clientii sunt dispusi sa va recomande brandul, produsele si serviciile.

STUDIU VoC

Aceasta analiza, VoC (vocea consumatorului), va permite sa identificati si sa prioritizati cerintele clientilor, in timp real.

STUDIU CES

Customer Effort Score (CES) este indicatorul care masoara intensitatea efortului resimtit de client in timpul experientei de consumator.


Lead generation

MARKETING SERVICES

Generare de lead-uri B2B in Romania si zona EMEA

Actiunile Ellipse Marketing de identificare a contactelor calificate sunt bazate, mai degraba pe o cercetare calitativa decat pe volum. Calificarea lead-urilor este realizata de catre specialisti de marketing, si nu de catre agenti de telemarketing.

IDENTIFICARE LEAD-URI

Identificam publicul tinta, nevoile si obiectivele voastre de afaceri.

CALIFICARE LEAD-URI

Construim o baza de date, la zi, cu profiluri calificate, cu potential ridicat sa devina clienti, furnizor sau partener de afaceri.

RECALIFICARE LEAD-URI

Recalificam lead-urile prin contactarea de persoane cheie, implicate in luarea deciziilor in companie.


Studiu de piata

MARKETING SERVICES

Studii de piata in Romania

Beneficiati de experienta noastra amanuntita pe piata din Romania. Cu ajutorul studiilor noastre realizate pe specificul fiecarei sector de activitate, identificati noi oportunitati de piata in Romania.

STUDIU DE PIATA

Studiile si analizele noastre de piata se axeaza, in principal, pe contextul pietei si pe sansele de dezvoltare in Romania: clienti, concurenta, resurse si oportunitati.

DESK RESEARCH & CERCETARE DE PIATA

Studiile noastre de piata si infograficele contin informatii cheie pentru proiectul pe care vi-l doriti in Romania sau oriunde in zona EMEA.

MARKET SCREENING & MONITORING

Monitorizam constant pietele tinta si oportunitatile ce apar, pentru a comunica clientilor nostri informatii utile, fiabile si la zi.